ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

دوستانه

من شخصا به دوستان حقیقی و مجازی به یک میزان اهمیت میدم و برای هر دو گروه وقت میزارم. اگر بهم نیاز داشته باشند ، من هم در حد توان  خودم کمکشون می کنم  واقعا انتظار جبران اون کار و ندارم چون به نظرم وقتی در زمینه ای می تونیم به کسی کمک کنیم چرا که نه ، همیشه که نباید متوقع باشیم و به خاطر پول کاری و انجام بدیم . از خوشحالی دوستانم خوشحال میشم و از ناراحتیشون ناراحت. در کل مرزی بین این دو نوع دوستی هیچ وقت نگذاشتم و نمی زارم و بابتش خوشحالم ، شما چطور؟ آیا باید تفاوتی برای نوع دوستی ها قائل شد؟ 

پ. ن : مهربون بودن کار سختی نیست ، مهم اینه که خودمون بخوایم

نظرات 2 + ارسال نظر
حبیب دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 12:34 ب.ظ http://doors.blogsky.com/

نه، مهربون بودن سخت نیست. ولی مراقب باش که مهربون بودن بهت صدمه نزنه. و میزنه .. خواه یا ناخواه موقعیت هایی در زندگی آدمی پیش میاد که احساس می کنی از مهربونی تو سواستفاده شده و چیزی که پیش روته چیزی نیست که مستحقش بوده باشی. اینکه در اون لحظه چطور موقعیت رو هضم کنی مهم ترین چیزه.

و اینکه من دوستای حقیقی ای داشتم که با وجود سال ها دوستی ازشون لحظات بدی دیدم و برعکس، دوستانی مجازی داشتم که بعد از 10-12 سال دوستی هنوز برام عزیز هستن و دیدنشون بهم این اطمینان قلبی رو داده که دوستای خوبی هستن. حرفم اینه که مجازی یا غیرمجازی، همه انسانیم و می تونیم در حق دیگران خوب یا بد باشیم. مهم احتیاط داشتن و نگاه کردن جلوی پامونه.

دقیقا مهربون بودن سخت نیست ولی متاسفانه الان خیلی ها ترجیح میدن مهربون نباشن. البته که من خودم از این نظر بارها ضربه خوردم ولی هنوز آدم نشدم
البته الان به نسبت قبل محتاط تر رفتار می کنم ؛ ولی در کل سعی می کنم دوست خوبی واسه دوستام باشم ، یعنی خودم پیش وجدان خودم راضیم.
در مورد دوستان حقیقی و مجازی هم ، در کل دوستان مجازیم که بعدا حقیقی شدن دوستان بهتری از آب در اومدن ، حالا یا شاید چون خیلی افراد در حالت مجازی اون شخصیت اصلی خودشون رو رو می کنند یا اینکه در واقعیت من در انتخاب دوست حقیقی ضعیف عمل کردم. در هر دو صورت امیدوارم دوست خوبی براشون باشم.

kata شنبه 29 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 06:21 ق.ظ http://chapol.blogsky.com

عاشق بیوت شدم... پروفایلت...
واقعای انیمه های میازاکی عالین
در مورد این پستمم نه :) تفاوتی قائل نبودم و نیستم... چه خیلی از دوستای حقیقیم مجازی شدند و مجازی تبدیل به حقیقی...

قابلی نداشت
من کلا عاشق انیمیشن هستم و خب قطعا میازاکی یکی از خوبان هست در این زمینه .
دوستای مجازی که تبدیل به حقیقی میشن به نظرم دوستیشون موندگارتر و خالص تر. شایدم من اینجور فکر می کنم‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد