ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

کمپین حمایت از امیر مهدی ژوله

دیشب بعد از اتمام خندوانه بمبی تو تمام شبکه های اجتماعی منفجر شد مبنی بر اینکه یه سری از هواداری جناب تتلو شاکی شدن از اجرای ژوله و طبق معمول شروع کردن به نوشتن فحش های رکیک تو صفحه ی اینستاگرام ژوله و عملا گفتن که برای تلافی چیزایی که شنیدن  قصد دارن به امین حیایی رای بدن.(یاد عکس تتلو افتادم که با حوله ی حمام و کتاب روانشناسی 400 صفحه ای تو دستش اونم ساعت 2:30 شب حدودا 2-3 سال پیش منتشر کرده بود و چه کامنتایی زیرش نوشته می شد)

خب همین جا این افراد و میزارم خارج بحث چون مشخصه کسی که طرفداره تتلو هست اصلا منطق سرش نمیشه که من بخوام حالا باهاش حرف بزنم بیا و جای احساسی برخورد کردن اصولی رای بده، پس این افراد که هیچی.

یه گروه دومی هستن که کلا دنباله رو جو حاکم بر شبکه ها هستن و کلا یه برنامه رو تا آخر نمی بینن و بدون  کمی فکر نظر میدن به عنوان مثال ماه ها پیش که تعدادی دکتر از پخش سریال "در حاشیه" ناراضی بودن و حتی جلوی درب وزارت بهداشت تجمع کرده بودن رو حمایت میکردن چون گویا فکر میکردن حمایت از یه قشر باسواد جامعه کار باکلاسیه و در حالی که نمیدونستن تقریبا بیشتر دکترهای درست و درمون و به قول خودمون آدم حسابی جامعه خودشون طرفدار در حاشیه هستن به دلیل نقد درستی که تو لفافه بیان شده بود و هر قسمتش رو هم دنبال می کنن، پس افراد جو زده رو هم بیخیال می شیم.

یه گروه سومی هم هستن که براشون هیچ چیزی مهم نیست و به قول یکی از دوستان  با پول یه دست چلو کباب رای تو یه مقطع مهم سیاسی و میفروشن دیگه چه برسه به یه برنامه ی تلویزیونی که صرفا برنده شدن یا نشدن کسی باعث تغییر و تحول خاصی تو روال عادی زندگی مردم نمیشه، این گروه هم میزاریم کنار.

و اما ، گروه چهارم افرادی هستن که به دور از نگاه سیاسی و مذهبی  و اجتماعی که همیشه داشتن و دارن فقط به خود مسابقه نگاه میکنن و بدون جانب داری الکی تمام زوایای اون رو میسنجن و با مقایسه دو طرف بازی بعد رای میدن.

+با تمام احترام باید اعتراف کنم که جزو گروه چهارم هستم.

+ هدف از نوشتن این مطلب توهین به افراد سه گروه اول نبوده و اگر سهوا توهینی انجام شده در همین جا ازتون معذرت می خوام.

+برای اجرای حیایی می تونستم نقد بنویسم ولی ننوشتم چون طبق معمول ما ایرونی ها تحمل شنیدن نقد رو نداریم.

+اگه از یه برنامه ی تلویزیونی خوشتون نمیاد لازم نیست تو یه مکان عمومی کل خانوادش رو مورد لطف قرار بدید، فقط با تعویض کانال تلویزیون هم لطف بزرگی به خودتون کنید هم به اجتماع.

+تعجب نمی کنم که چرا برنامه ی زنده به سبک برنامه های آمریکایی ساخته نمیشه و اکثر برنامه ها پیش تولید میشن، چون اگه همزمان با ضبط رو آنتن باشن فقط خدا میدونه واکنش افراد حاضر  در استودیو چیه.

+میگم فرهنگ استفاده از اینترنت و نداریم می گین نه، هر شبکه ای که توش ایرانی زیاد باشه آخر و عاقبتش همینه، اون از فیس بوک و توییتر اینم از اینستاگرام، خدا خودش بهمون رحم کنه.

+من به عنوان یه کسی که تمام دوره ی نوجوونیش رو با خوندن چلچراغ و کودک فهیم پر کرده و الانم طرفدار پر و پا قرص سایت چیزنا هست و علاوه بر اون آشنایی کامل با برنامه های استند آپ کمدی در ژانرای مختلف دارم به ژوله رای دادم و این نظر منه دهه شصتیه و توقعی ندارم یه دهه70 ای یا 80 ای حرفامو کامل متوجه بشه.


پ.ن : به ژوله رای بدین جای دوری نمیره



Simple Plan - Summer Paradise ft. Sean Paul

خاطرات ناب کودکی

دیشب وقتی زنگ زدم به دختر عموم که قبولی پسر عموم و تو کنکور تبریک بگم یهو بی مقدمه ،نه الان که خوب بهش فکر می کنم بی مقدمه هم نبود....

من گفتم یادته بچه ها کوچیک بودن و چقدر شیطون و همین شروع یه چت 1 ساعت نیمه بود راجب خاطراتمون.از اینکه چند وقت پیش وقتی حرف قدیما شد و من به کلی از شیطنتای دوران بچگیم (دورانی که هنوزم ادامه داره) اعتراف کردم و کلی بهش می خندیدیم ، پسر عمه ی کوچیکم باورش نمی شد که من به ظاهر آروم و موجه همچنین سرگذشت پر فراز و نشیبی داشتم.لابد کنجکاو شدین بدونین چه اتفاقاتی بوده ، ولی از اونجایی که هم تعداد خاطرات و شیطنتای من اونقدر زیاده که اگه بخوام بنویسم هم دستم درد می گیره و هم شما از خوندنش حوصلتون سر میره و احتمالا در پایانش سه چهار کلمه ی بسیار بسیار دوستانه با ضربه ی انگشتان همایونیتون (از خودم کلمه ای ابداع کردم در حد فرهنگستان هنر و ادب پارسی،جناب عادل کجایی که من و کشف کنی)به کیبورد مبارک برام می نویسید با مضمون: این همه چرت و پرت گفتی که آخرش بشه این؟؟!!!! ترجیح می دم در همین حد بسنده کنم که هدف از شیطنتای من در 99% موارد خوشحالی اطرافیان و نشوندن لبخند بر لبانشون بوده و عملا از لحاظ فیزیکی به غیر از خودم به کسی صدمه ای وارد نشده و چه بسا حتی درس عبرتی برای آیندگان باشد.

از اونجایی که الان ساعت 3:38 به وقت محلیه ترجیح میدم به همون روال همیشگی  یه آهنگ براتون بزارم تا روزتون و پر انرژی آغاز کنید.فقط لطفا اگه نمی خواین کسی از اطرافیان بندازنتون بیرون از خونه با هندزفری گوش کنین

پیشاپیش صبحتون بخیر

ورژن متفاوتی از Ellie Goulding ft. Calvin Harris : I Need Your Love

اولین همایش آینده طراحی وب

برای کسب اطلاعات بیشتر و خریداری بلیط به آدرس وبسایت همایش مراجعه کنید.

پ.ن : یکی از حامیان رسانه ای همایش عصر تکنولوژی است.

شام ایرانی

به جرات می تونم بگم بعد از مدت ها یه گروه خوب از شام ایرانی و دیدم.می پرسید چرا ؟ الان براتون توضیح میدم.

برای منی که تقریبا تمام قسمت ها رو دیده بودم اول فکر نمی کردم با این همه هیجان مواجه شم و انتظار داشتم باز هم 4 نفر آدم معروف بیان آشپزی کنن و دور میز بشینن و فوقش یه جکی تعریف کنن یا از یه موضوع اجتماعی حرف بزنن و آخر شب هم یه نمره ای بدن و کات؟! ولی این گروه واقعا شاهکار بود.

به اعتقاد خیلی ها سروش صحت آدمی نیست که بتونه استند آپ کمدی اجرا کنه و کلا آدمی باشه که بقیه رو بخندونه ، ولی من معتقدم جزو معدود کارگردان های ژانر طنز تو ایرانه که کارش و خوب بلده.نمونش همین شام ایرانی که که کاملا فضای متفاوتی با اون چیزی که بیژن بیرنگ ساخته بود و ارائه میده.( طرفداران آقای بیرنگ لطفا از دستم دلخور نشین ، من هنوزم بابت ساخت خانه ی سبز به ایشون ارادت دارم فقط این سری شام ایرانی و بیشتر ترجیح دادم همین).

بهتون توصیه میکنم دی وی دی شام ایرانی و بخرید و 1 ساعت لذتشو ببرید.

شرکت کننده های این سری : پوریا پور سرخ ، سام درخشانی ، پژمان بازغی ، هادی کاظمی

داستان و توضیح نمی دم که از نمکش کم نشه ، فقط در همین حد بدونید شب دوم که میزبان هادی کاظمی بوده از ته دل میخندین

و تا یادم نرفته تو این سری هرشب 1 الی چند نفر از دوستاشون هم به عنوان سورپرایز میان و دیگه خودتون ببینین چه خبرا که نبوده بیا و ببین

درس انسانیت

ﺍﺳﺘﺎﺩﯼ ﺑﺎ ﺷﺎﮔﺮﺩﺵ ﺍﺯ ﺑﺎﻏﻰ ﻣﻴﮕﺬﺷﺖ.

ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﻳﮏ ﮐﻔﺶ ﮐﻬﻨﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩ.ﺷﺎﮔﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﻴﮑﻨﻢ ﺍﻳﻦ ﮐﻔﺸﻬﺎﻱ ﮐﺎﺭﮔﺮﻯ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺑﺎﻍ ﮐﺎﺭ ﻣﻴﮑﻨﺪ ﺑﻴﺎ ﺑﺎ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻔﺸﻬﺎ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨﻴﻢ ﻭ ﺑﻌﺪ ﮐﻔﺸﻬﺎ ﺭﺍ ﭘﺲ ﺑﺪﻫﻴﻢ ﻭ ﮐﻤﻰ ﺷﺎﺩ ﺷﻮﻳﻢ !!!!...... ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﺑﺮﺍﻯ ﺧﻨﺪﻩ ﺧﻮﺩ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﮐﻨﻴﻢ ﺑﻴﺎ ﮐﺎﺭﻯ ﮐﻪ ﻣﻴﮕﻮﻳﻢ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻩ ﻭ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻠﺶ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻦ ...

ﻣﻘﺪﺍﺭﻯ ﭘﻮﻝ ﺩﺭﻭﻥ ﺍﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺪﻩ ..... ﺷﺎﮔﺮﺩ ﻫﻢ ﭘﺬﻳﺮﻓﺖ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻥ ﭘﻮﻝ ، ﻣﺨﻔﻰ ﺷﺪﻧﺪ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﻌﻮﻳﺾ ﻟﺒﺎﺱ ﺑﻪ ﻭﺳﺎﺋﻞ ﺧﻮﺩ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻫﻤﻴﻨﮑﻪ ﭘﺎ ﺩﺭﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﻴﺌﻰ ﺩﺭﻭﻥ ﮐﻔﺶ ﺷﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻭﺍﺭﺳﻰ ،ﭘﻮﻝ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻳﺪ.

ﺑﺎ ﮔﺮﻳﻪ ،ﻓﺮﻳﺎﺩ ﺯﺩ ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺷﮑﺮﺕ .... ﺧﺪﺍﻳﻲ ﮐﻪ ﻫﻴﭻﻭﻗﺖ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﻴﮑﻨﻰ .... ﻣﻴﺪﺍﻧﻰ ﮐﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﻣﺮﻳﺾ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﺧﺎﻟﻰ ﻭ ﺑﺎ ﭼﻪ ﺭﻭﻳﻲ ﺑﻪ ﻧﺰﺩ ﺍﻧﻬﺎ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﺩﻡ ﻭ ﻫﻤﻴﻨﻄﻮﺭ ﺍﺷﮏ ﻣﻴﺮﻳﺨﺖ ....

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﻪ ﺷﺎﮔﺮﺩﺵ ﮔﻔﺖ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺳﻌﻰ ﮐﻦ ﺑﺮﺍﻯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻴﺖ ﺑﺒﺨﺸﻰ ﻧﻪ ﺑﺴﺘﺎﻧﻲ .....

ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﯾﮏ ﻓﺮﺩ ﻣﻌﻠﻮﻝ ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﮐﻢ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻭﯾﺪ .
ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻣﺎﺩﺭﯼ ﮐﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪﺵ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﭽﻪ ﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﻧﺒﻮﺳﯿﺪ.
ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﯾﮏ ﻓﺮﺩ ﻣﺠﺮﺩ ﺍﺯ ﻋﺸﻘﺘﻮﻥ ﻧﮕﯿﺪ .
ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﻣﻐﺮﻭﺭﺍﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﻧﯿﺪ ..........
ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮑﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺑﺮ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﺮﺗﺮﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ،
ﻣﮕﺮ ﺑﻪ " ﻓﻬﻢ ﻭ ﺷﻌﻮﺭ " ،ﻣﮕﺮ ﺑﻪ " ﺩﺭﮎ ﻭ ﺍﺩﺏ "
ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﺎﻥ …
ﺁﺩﻣﯽ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺻﻮﺭﺕ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺁﻥ ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ
ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺳﺖ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻠﻨﺪ
ﮐﻨﺪ !
ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ،
ﺍﯾﻦ " ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ " ﺍﺳﺖ.

جشنواره روز آزادی نرم افزار در تهران


پیشنهاد می کنم اگه تهران هستید و علاقه مند به مباحث نرم افزار حتما برید و ببینید

برای اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره روی لینک کلیک کنید.

ﻣﺎﺭﺗﺎ ﺭﯾﻮﺭﺍ ﮔﺎﺭﯾﺪﻭ

ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﻣﯽﺧﻮﺍﻧﺪ
ﮐﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﮔﻮﺵ ﻣﯽﺩﻫﺪ
ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯽﻧﻮﯾﺴﺪ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﻓﺮﻫﯿﺨﺘﻪ ﺍﺳﺖ
ﺍﻓﺴﻮﻧﮕﺮ، ﻭﻫﻢﺁﮔﯿﻦ، ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﻣﯽﺍﻧﺪﯾﺸﺪ
ﮐﻪ ﻣﯽﺩﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ، ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻥِ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﻪ ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻭﺭ ﺩﺍﺭﺩ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻋﺸﻖ ﻭﺭﺯﯾﺪﻥ ﻣﯽﺧﻨدﺩ ﯾﺎ ﻣﯽﮔﺮﯾﺪ
ﮐﻪ ﻗﺎﺩﺭ ﺍﺳﺖ ﺟﺴﻤﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﻭﺡ ﺑﺪﻝ ﮐﻨﺪ
ﻭ  ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻌﺮ ﺍﺳﺖ
( ﺍﯾﻨﺎﻥ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎﺗﺮﯾﻦﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ).
ﻭ  ﯾﺎ ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﯾﮏ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺑﺎﯾﺴﺘﺪ
ﻭ  ﯾﺎ ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻥ ﺯﯾﺴﺘﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺳﺮ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ
ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﯽ ﺑﯿﺰﺍﺭ ﺍﺳﺖ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺎﯼ ﺗﻮﭘﯽ ﻭ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ
ﺯﻧﯽ ﮐﻪ ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎﯼ ﺻﻮﺭﺕ ﻭ ﭘﯿﮑﺮﺵ، ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ
ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﻣﺸﻮ ﮐﻪ ﭘُﺮ، ﻣﻔﺮﺡ، ﻫﺸﯿﺎﺭ، ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭ ﺟﻮﺍﺏﺩﻩ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﻧﯿﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﺮﮔﺰ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﯿﻦ ﺯﻧﯽ ﺷﻮﯼ
ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﺯﻧﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺷﻮﯼ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ
ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ
ﺍﺯ ﺍﯾﻦﮔﻮﻧﻪ ﺯﻥ، ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﯿﺴﺖ

ﻫﺮﮔﺰ.....!!!



فرهنگ کمک کردن

انسان ها به میزان حقارتشان توهین می کنند،

به میزان فرهنگشان عشق می ورزند،

به میزان هویتشان به دیگران احترام می گذارند و به میزان کمبودهایشان آزارت می دهند.

هرچه حقیرتر باشند بیشتر توهین می کنند تا حقارتشان را جبران کنند

هرچه فرهنگشان غنی تر باشد بیشتر به دیگران عشق می ورزند

هرچه هویتشان عمیق تر باشد محترمانه تر رفتار می کنند

و به اندازه درکشان می فهمند

و به اندازه شعورشان به باورها و حرفهایشان عمل می کنند

این حقیقت زندگی است.


Birdy_People Help the People

شاد باشید

پیشنهاد رئیس راهنمایی رانندگی تهران:

به همین سوی چراغ قسم

.

.

.

ادامه مطلب ...