ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

کمپین حمایت از امیر مهدی ژوله

دیشب بعد از اتمام خندوانه بمبی تو تمام شبکه های اجتماعی منفجر شد مبنی بر اینکه یه سری از هواداری جناب تتلو شاکی شدن از اجرای ژوله و طبق معمول شروع کردن به نوشتن فحش های رکیک تو صفحه ی اینستاگرام ژوله و عملا گفتن که برای تلافی چیزایی که شنیدن  قصد دارن به امین حیایی رای بدن.(یاد عکس تتلو افتادم که با حوله ی حمام و کتاب روانشناسی 400 صفحه ای تو دستش اونم ساعت 2:30 شب حدودا 2-3 سال پیش منتشر کرده بود و چه کامنتایی زیرش نوشته می شد)

خب همین جا این افراد و میزارم خارج بحث چون مشخصه کسی که طرفداره تتلو هست اصلا منطق سرش نمیشه که من بخوام حالا باهاش حرف بزنم بیا و جای احساسی برخورد کردن اصولی رای بده، پس این افراد که هیچی.

یه گروه دومی هستن که کلا دنباله رو جو حاکم بر شبکه ها هستن و کلا یه برنامه رو تا آخر نمی بینن و بدون  کمی فکر نظر میدن به عنوان مثال ماه ها پیش که تعدادی دکتر از پخش سریال "در حاشیه" ناراضی بودن و حتی جلوی درب وزارت بهداشت تجمع کرده بودن رو حمایت میکردن چون گویا فکر میکردن حمایت از یه قشر باسواد جامعه کار باکلاسیه و در حالی که نمیدونستن تقریبا بیشتر دکترهای درست و درمون و به قول خودمون آدم حسابی جامعه خودشون طرفدار در حاشیه هستن به دلیل نقد درستی که تو لفافه بیان شده بود و هر قسمتش رو هم دنبال می کنن، پس افراد جو زده رو هم بیخیال می شیم.

یه گروه سومی هم هستن که براشون هیچ چیزی مهم نیست و به قول یکی از دوستان  با پول یه دست چلو کباب رای تو یه مقطع مهم سیاسی و میفروشن دیگه چه برسه به یه برنامه ی تلویزیونی که صرفا برنده شدن یا نشدن کسی باعث تغییر و تحول خاصی تو روال عادی زندگی مردم نمیشه، این گروه هم میزاریم کنار.

و اما ، گروه چهارم افرادی هستن که به دور از نگاه سیاسی و مذهبی  و اجتماعی که همیشه داشتن و دارن فقط به خود مسابقه نگاه میکنن و بدون جانب داری الکی تمام زوایای اون رو میسنجن و با مقایسه دو طرف بازی بعد رای میدن.

+با تمام احترام باید اعتراف کنم که جزو گروه چهارم هستم.

+ هدف از نوشتن این مطلب توهین به افراد سه گروه اول نبوده و اگر سهوا توهینی انجام شده در همین جا ازتون معذرت می خوام.

+برای اجرای حیایی می تونستم نقد بنویسم ولی ننوشتم چون طبق معمول ما ایرونی ها تحمل شنیدن نقد رو نداریم.

+اگه از یه برنامه ی تلویزیونی خوشتون نمیاد لازم نیست تو یه مکان عمومی کل خانوادش رو مورد لطف قرار بدید، فقط با تعویض کانال تلویزیون هم لطف بزرگی به خودتون کنید هم به اجتماع.

+تعجب نمی کنم که چرا برنامه ی زنده به سبک برنامه های آمریکایی ساخته نمیشه و اکثر برنامه ها پیش تولید میشن، چون اگه همزمان با ضبط رو آنتن باشن فقط خدا میدونه واکنش افراد حاضر  در استودیو چیه.

+میگم فرهنگ استفاده از اینترنت و نداریم می گین نه، هر شبکه ای که توش ایرانی زیاد باشه آخر و عاقبتش همینه، اون از فیس بوک و توییتر اینم از اینستاگرام، خدا خودش بهمون رحم کنه.

+من به عنوان یه کسی که تمام دوره ی نوجوونیش رو با خوندن چلچراغ و کودک فهیم پر کرده و الانم طرفدار پر و پا قرص سایت چیزنا هست و علاوه بر اون آشنایی کامل با برنامه های استند آپ کمدی در ژانرای مختلف دارم به ژوله رای دادم و این نظر منه دهه شصتیه و توقعی ندارم یه دهه70 ای یا 80 ای حرفامو کامل متوجه بشه.


پ.ن : به ژوله رای بدین جای دوری نمیره



Simple Plan - Summer Paradise ft. Sean Paul

نظرات 22 + ارسال نظر
هم نفــــــــس یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:45 ب.ظ http://hamnafas-an.blogsky.com/

لام وبلاگ خوبی دارید

ممنون میشم به وبلاگ ماهم سر بزنید

درصورت تمایل به تبادل لینک اطلاع دهید

اینم چشم

لاست استریت یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:45 ق.ظ http://mehran.blogsky.com/

من تا حالا یک قسمت از این برنامه رامبد جوان رو ندیدم. ولی این قسمت نوشته ات خیلیییی :

خب همین جا این افراد و میزارم خارج بحث چون مشخصه کسی که طرفداره تتلو هست اصلا منطق سرش نمیشه که من بخوام حالا باهاش حرف بزنم...

خیلی خوب بود یا خیلی بد؟
دو پهلو کامنت میزاریا مهران، به قول جناب خان بیام برات

سارا شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ب.ظ http://sara-m71.blogsky.com

من به ژوله رای دادم

آفرین به تو

مگهان جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:46 ب.ظ

دختره آپ کن عکس از دانشگاهتون بگیر ! یه کارایی بکن دیگه
چرا پست نمی نویسی خببب ؟

خیلی شاکی شدیا مگهان، قدیما لطیف تر بودی دختر
آخه اون دانشکده ما دیگه دیدن داره، ولی با این نظرت یه ایده ای زد به سرم به زودی عملیش می کنم عکسشم اینجا می زارم.نمی گم چی تا سورپرایز بمونه

بلوط سرخ چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:26 ب.ظ http://redoak.blogsky.com

اااااااااااااا. کامنت من نگو نیووووووومده :(((
اویشن من تو کل این مسابقات یه بار رای دادم اونم به مسابقه بین امین حیایی و ژوله، به چند دلیل.
یک- کار ژوله واقعا عاااااالی بود.
2- دوس نداشتم امین حیایی رای بیاره و بره بالا
3- کار امین حیایی خیلی لوس و بی معنی بود!!
4- از امین حیایی بدممممممممم میاد( بدجور خودش رو تو چند سال اخیر نشون داد.) این قوی ترین دلیلم بود برای رای دادن به ژوله عزیز
+ با سپاس از این آهنگ زیبا.
++ امیدوارم این بار ثبت بشه نظرم :(

کامنتت سر جاشه منتهی من دیر به دیر میام وبلاگ خودم

بلوط سرخ شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ب.ظ http://redoak.blogsky.com

راستی موزیک هم عاااااااااااااااااااااالی.
اصن ترکوندی

قربانت
دیگه ما اینیم دیگه.ریا نشه رفقا صدام می کنن dj

بلوط سرخ شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ب.ظ http://redoak.blogsky.com

وااااااااای آویشن این پستت عالی بووووووووووود. تک تک جملات رو شدید باهاشون موافقمممممممممممممم. ینییییی عاااااااااااااااااااالیییییی.
خوشحالم ژوله از امین حیایی برد. :) من هیچ کدوم از مسابقه ها رو شکرت نکردم جز همین یکی. به ژوله رای دادم به دو دلیل. یک: واقعا کارش عالی بود، حرفاش حساب شده بود در عین اینکه واقعا طنز هم بود. دو: از امین حیایی بدم میاد چون خودش رو نشون داد که کی هست :)

فداییییییییی داری شادی
من تقریبا همه رو شرکت کردم و رای دادم.
دلایلت واقعا منطقی بود دکتر جوون

هیکی جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 ق.ظ http://picky-hicky.blogsky.com

من واقعا از خود آقای ژوله بیشتر استرس داشتم :)))
هزااار بار سایت رو چک کردم و تعجب میکردم که امین حیایی تو اون هشت دقیقه چه کار شاخی انجام داد که اونطور رای ها صعودی بالا میرفت!!
البته آخرش ما برنده شدییییمممم ^__^

استرس و خوب اومدی.
حیایی نون شهرتش و میخوره همین.
مهم آخرش بود که حق به حق دار رسید

لاست استریت جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:05 ق.ظ http://mehran.blogsky.com

تکلیف من که اصلا تلویزیون و ماهواره نگاه نمی کنم و این خندوانه رو هم تا به حال ندیدم چیه؟ تو کدوم دسته ام؟

تو یه دسته ی کاملا جداگانه
میگم با این اوضاع و احوالی که تو داری ،من بین دوستام یکی هست خوراک خودته،میخوای باهات آشناش کنم؟

نهال پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:07 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

اندازه فونتی که باهاش مینویسی خیلی بزرگه ! مخصوصا اینکه نمیشه تو تنظیمات فاصله خطا رو جابجا کرد، اینطوری خوندنش سخته ، چشم نواز نیس راستش
میگم الان بیا کمپین حمایت از سجاد افشاریان بزار :)) ژوله که رفتش بالا برا این یکی اقدام کن

اندازه فونت اتفاقا همیشه 3 میزارم حتی با موبایلم اکثرا چک می کنم مشکلی نداره،توصیه می کنم یه نگاه به تنظیمات مرورگرت بندازی
سجاد افشاریان با اجرای آخر نا امیدم کرد.اجراش خوب که نه عالی بود اگه اسم صحنه تئاتر بود ولی برای استند آپ کمدی انتخابش اشتباه بود این دفعه.

مترسک پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:57 ق.ظ http://1matarsak.com/

من روی مرز 60 و 70 ام، تعصبی روی دهه به خصوصی هم ندارم فقط خوشم نمیاد همه رو به یه چشم ببینیم... بگذریم

واقعا؟فک میکردم از من بزرگتری.خوب شد گفتی.
منم تعصبی ندارم،کلی گفتم

ساقی پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:59 ق.ظ http://saghism.blogsky.com

مگه ژوله چی گفته بود؟

اجراهاشو میتونی از سایت http://www.aparat.com/ دنبال کنی

فراز چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:40 ب.ظ http://horrorfilm.blogsky.com

پرچم دهه شصتی ها رو اوردی بالا.......

ما اینیم دیگه

آنا چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:35 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com

عجب ..

بله

zahraa چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:33 ب.ظ http://dr-coffe.blogsky.com

هاهاها کمپین رای دهی برای ژوله راه انداختی

راه انداخته بودم

تراویس چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:35 ب.ظ http://travisbickle.blogsky.com

آفرین به تو دختر خوشگل و خانم.

ممنون ولی تو که قیافه من و ندیدی از کجا میدونی خوشگلم یا زشت؟

مگهان سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:40 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

هوریاااا هوریا رای آورد :دی

فدای هوریا گفتنت بشم من
آره حالا باید منتظر اجرای بعدیش باشیم

چوپان سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:28 ب.ظ

کاش گزینه هیچکدام هم داشت. آخه واقعا هر دوشون افتضاح بودن. ببین. لحن ژوله و میمیکش اصلن طنز نیست. مثل والیبالیستی که بخاطر قدش بذارنش تو زمین بسکتبال. ارتباط ژوله با طنز همین قدره. دقیقا حیایی بر عکسش. بازیگره ولی طرح خوبی نداشت. خب اینا در قیاس شفیعی جم یا بنفشه خواه یا ... کمی ضعیف ترن. البته به نظر من. یا اصلن اسم نیارم. ولی این دو برای صعود به مرحله بالاتر شایسته نیستن. جذابیت کار برای خیلیها غیر از شما اینجاست که صحنه رای به این دو شبیه داستانهای سال 88 شده. برای هنر متاسفم. چرا ژوله؟ چون خاتمی. چرا حیایی؟ چون قلاده های طلا. موضوع رای گیری؟ استند آپ کمدی.

مسابقه حذفی بود، گزینه هیچ کدام که نمی شد داشته باشه.
راجب ژوله بی انصافی می کنین، نداشتن صورت طنز دلیل نمیشه از ارزش کارش کم بشه، به نظر من متنایی که روش کار کرده بود حساب شده و فکر شده بودن.حیایی که ترجیح میدم حرفی نزنم ، چون همین تعداد رای رو هم فقط به خاطر شهرت و قیافش به دست آورد.
من واقعا از حذف بنفشه خواه ناراحت شدم چون میدونستم توان اینو داره بهتر ظاهر بشه،شفیعی جم هم اگه تنها فقط از یکی از کاراکترایی که بازی کرده بود کمک میگرفت قطعا صعود می کرد منتهی چون شفیعی جم جزو بازیگراییه که در حالت عادی خیلی کم حرف و آرومه همین فکر کنم باعث شد بخواد تو استند آپ کمدی خودش باشه نه نقشایی که بازی کرده.قبول دارم خیلی ها از منظر سیاسی وارد ماجرا شدن ولی من خودم همونطوری که تو متن گفتم و خودتونم قطعا متوجه شدین فقط از دیدگاه یه بیننده و با توجه به دوتا اجراشون به ژوله رای دادم و هیچ موضوع دیگه ای تو رای دادنم دخیل نبوده.

جلبک خاتون دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ق.ظ http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

منم به ژوله رای دادم...
انتخابم هم بدون در نظر گرفتن علاقم بوده...
فک میکنم واقعا بهتر اجرا کرد...
امین حیایی انگار حرفی برای گفتن نداشت...صرفا جهت رفع تکلیف اومده بود....

آفرین جلبک خاتون
موافقم با نظرت.اجرای حیایی روح نداشت، البته انتظاری هم نمیشه ازش داشت اون فقط یه بازیگره و همیشه متن آماده در دست داشته

مترسک یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ب.ظ http://1matarsak.com/

حالا یه سری دهه هفتادی «یارو» تشریف دارن دلیل نمی‌شه در کنار دهه هشتادیا رده‌بندی بشنا

جناب مترسک نکنه تو هم دهه 70 هستی و من نمی دونستم؟
+ من اون تیکه رو به حالت طنز نوشتم، منظورم این نبود که کل بچه های دهه 70 رفتارشون نامتعارفه، اتفاقا تو دور و بر خودم یه تعداد از متولدین همین دهه هستن که از لحاظ فکری خیلی بهم نزدیکن، منتها منظور من اکثریت بچه ها ی اون دهه بود که چون تجربه های مشترک با ما ندارن سلیقشون و درکشون راجب یه سری مسائل متفاوته.

دندون یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ق.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com/

سلام یعنی فقط میتونم بگم مرسی،‌یکی پیدا شد 4 کمله حرف منطقی بزنه... مرسی...

سلام دندون جون، قربونتون برم.
خوشحالم که خوشتون اومده

آقا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ق.ظ

عمرا اگه به ژوله رای بدیم.اجرای امین حیایی واقعا بهتر از ژوله بود.چرا بی انصافی می کنید و این قضیه رو سیاسی می کنید

سلام
اگه متن و تا آخر می خوندین من گفتم که اصلا بحث و سیاسی نمی کنم ، تازه هر کسی یه نظر متفاوتی داره من کسی و مجبور نمی کنم که طرز فکرش مطابق میل من باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد