ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

خاطرات ناب کودکی

دیشب وقتی زنگ زدم به دختر عموم که قبولی پسر عموم و تو کنکور تبریک بگم یهو بی مقدمه ،نه الان که خوب بهش فکر می کنم بی مقدمه هم نبود....

من گفتم یادته بچه ها کوچیک بودن و چقدر شیطون و همین شروع یه چت 1 ساعت نیمه بود راجب خاطراتمون.از اینکه چند وقت پیش وقتی حرف قدیما شد و من به کلی از شیطنتای دوران بچگیم (دورانی که هنوزم ادامه داره) اعتراف کردم و کلی بهش می خندیدیم ، پسر عمه ی کوچیکم باورش نمی شد که من به ظاهر آروم و موجه همچنین سرگذشت پر فراز و نشیبی داشتم.لابد کنجکاو شدین بدونین چه اتفاقاتی بوده ، ولی از اونجایی که هم تعداد خاطرات و شیطنتای من اونقدر زیاده که اگه بخوام بنویسم هم دستم درد می گیره و هم شما از خوندنش حوصلتون سر میره و احتمالا در پایانش سه چهار کلمه ی بسیار بسیار دوستانه با ضربه ی انگشتان همایونیتون (از خودم کلمه ای ابداع کردم در حد فرهنگستان هنر و ادب پارسی،جناب عادل کجایی که من و کشف کنی)به کیبورد مبارک برام می نویسید با مضمون: این همه چرت و پرت گفتی که آخرش بشه این؟؟!!!! ترجیح می دم در همین حد بسنده کنم که هدف از شیطنتای من در 99% موارد خوشحالی اطرافیان و نشوندن لبخند بر لبانشون بوده و عملا از لحاظ فیزیکی به غیر از خودم به کسی صدمه ای وارد نشده و چه بسا حتی درس عبرتی برای آیندگان باشد.

از اونجایی که الان ساعت 3:38 به وقت محلیه ترجیح میدم به همون روال همیشگی  یه آهنگ براتون بزارم تا روزتون و پر انرژی آغاز کنید.فقط لطفا اگه نمی خواین کسی از اطرافیان بندازنتون بیرون از خونه با هندزفری گوش کنین

پیشاپیش صبحتون بخیر

ورژن متفاوتی از Ellie Goulding ft. Calvin Harris : I Need Your Love

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ق.ظ http://notbook-man.blogfa.com/

سلام صبح شماهم بخیر

سلام بهامین
مرسی

بلوط سرخ شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ب.ظ http://redoak.blogsky.com

ای آویشن شیطون. من اینجوری خلاصه راضی نمیشم باید یه پست مفصل درباره هرکدوم از شیطونی هات بزاری

به روی چشم شادی جون.
سر فرصت می نویسم

باران پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:40 ب.ظ

ما اصلاقرار نیس بزرگ بشیم که
آوی..اینقدر مزه داره بری بالای درخت..میوه درخت رو بچینی....بخوری...بعد هسته میوه رو بزنی پس گردن اونی که پایینه
ما ...هم..ب هیچ کسی آسیب نرسوندیم
آوی

من که قطعا کودک درونم همیشه زندست
تجربه درخت داشتی پس،چه عالی
راستی تو هم بچه رشتی؟
آفرین،صرفا شیطنت تا زمانیکه به اطرافیانت آسیب نزنی باعث شادیه
باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد