ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

شام ایرانی

به جرات می تونم بگم بعد از مدت ها یه گروه خوب از شام ایرانی و دیدم.می پرسید چرا ؟ الان براتون توضیح میدم.

برای منی که تقریبا تمام قسمت ها رو دیده بودم اول فکر نمی کردم با این همه هیجان مواجه شم و انتظار داشتم باز هم 4 نفر آدم معروف بیان آشپزی کنن و دور میز بشینن و فوقش یه جکی تعریف کنن یا از یه موضوع اجتماعی حرف بزنن و آخر شب هم یه نمره ای بدن و کات؟! ولی این گروه واقعا شاهکار بود.

به اعتقاد خیلی ها سروش صحت آدمی نیست که بتونه استند آپ کمدی اجرا کنه و کلا آدمی باشه که بقیه رو بخندونه ، ولی من معتقدم جزو معدود کارگردان های ژانر طنز تو ایرانه که کارش و خوب بلده.نمونش همین شام ایرانی که که کاملا فضای متفاوتی با اون چیزی که بیژن بیرنگ ساخته بود و ارائه میده.( طرفداران آقای بیرنگ لطفا از دستم دلخور نشین ، من هنوزم بابت ساخت خانه ی سبز به ایشون ارادت دارم فقط این سری شام ایرانی و بیشتر ترجیح دادم همین).

بهتون توصیه میکنم دی وی دی شام ایرانی و بخرید و 1 ساعت لذتشو ببرید.

شرکت کننده های این سری : پوریا پور سرخ ، سام درخشانی ، پژمان بازغی ، هادی کاظمی

داستان و توضیح نمی دم که از نمکش کم نشه ، فقط در همین حد بدونید شب دوم که میزبان هادی کاظمی بوده از ته دل میخندین

و تا یادم نرفته تو این سری هرشب 1 الی چند نفر از دوستاشون هم به عنوان سورپرایز میان و دیگه خودتون ببینین چه خبرا که نبوده بیا و ببین

نظرات 6 + ارسال نظر
مترسک سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:25 ب.ظ http://1matarsak.com/

رستوران؟

چرا تعجب کردین؟
تو کامنت قبلی گفتم که شما و خانوم she دعوتین

مترسک پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:22 ب.ظ http://1matarsak.com/

بگما، ما جفتمون شکموییم، خرجت می‌زنه بالا! نگی نگفتی :))

مشکلی نداره، من خودمم هم شکمو هستم، تازه اصن با کسی که کم غذا باشه و بدسلیقه که نمیشه رفت رستوران

مترسک چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:14 ب.ظ http://1matarsak.com/

این سروش صحت خیلی انسان موقر و شریفیه، عجیب دوستش دارم ^_^

اصن استاد همین نظر موافقتون باعث شد اون دعوت به صرف هویج بستنی به همراه خانوم She تبدیل بشه به دعوت در رستوران

چوپان چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ب.ظ

یه مدت نیومدی و حتی بعد از پیام هم خبری از شما نبود، دیگه داشتم ازت نا امید میشدم. انشالله که خیر بوده این غیبتها. موفق باشی.

درگیر کلاس موسیقی و یه سایتیم که با دوستام خبرای تکنولوژی و می نویسیم برای همین دیرتر مطلب نوشتم اینجا.

چوپان چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:11 ب.ظ

شخصا گرته برداری و کپی کاری رو اصلن دوست ندارم. ولی به هر حال این افرادی که گفتید توی طنز صحنه بی استعداد نیستن.

منم موافق کپی برداری نیستم ولی تقریبا 90% برنامه های ایرانی همین کار و انجام میدن.
واسه من نکته ی جالبش این بود که چقدر پوریا پورسرخ آروم تره نسبت به اون 3 تا.
شب دوم اصن غیر قابل کنترل بودن

سارا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:06 ب.ظ http://sara-m71.blogsky.com

من فقط اون سری رو دیدم که رامبد جوان بودن و سروش صحت و دونفر دیگه رو یادم نمیاد:(
من سریال های شبکه خانگی رو بیشتر دوست دارم

واقعا؟
اون جزو سری اول بود.غیر از رامبد جوان و سروش صحت، اشکان خطیبی ومهدی پاکدل هم بودن تو اون گروه.
اونا هم خوب بودن ولی این گروه پژمان بازغی اینا آخر خندن
سریال های شبکه خانگی من فقط سریالای مهران مدیری و دوست داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد