ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

پست مخصوص دکی

چرا بعضی افراد حس می کنند استفاده بیش از حد کلمات انگلیسی در مکالمات روزمره شون باعث میشه آدم باسوادی به نظر بیان؟

پ.ن: در حالتی که بیشتر افرادی که تو زبان انگلیسی در حد بالایی قرار دارند مرتکب این اتفاق نمی شوند و میدونند هر زبانی ارزش خاص خودش رو داره.

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:06 ق.ظ http://zanekhoshbakht.blogsky.com

همیشه هم لوس بازی نیست باور کنید.

الان که دارم روی تلفظ و دایره لغاتم کار می کنم، همه اش رادیوی اینجا رو گوش می دم. کتابخونه ها هم که کتاباشون انگلیسیه. سر و کارم باکثر وقتا با انگلیسی هست. اینه که بعضی وقتا می خوام یه چیزی بگم کاملا کلمه انگلیسیش میاد تو ذهنم و فارسیش نه! بعد که می بینم یادم نمیاد به همسرم می گم این فارسیش چی می شه؟!
یادمه تو ایران به شوخی و مسخره با خواهرم یا دوستام ادا در میاوردیم که: من خیلی انگلیسیم کوب! اون فارسیش چی شد؟ و از این جنگولک بازیا... الان که واقعا همچین وضعیتی برام پیش میاد می گم نکنه داشتیم روی مردم قضاوت نادرست می کردیم...

من نگفتم لوس بازیه؟!!!!!!!!!
شما که ساکن یه کشور انگلیسی زبان هستین بحثتون جداست.منظور من اول از همه اون دوستانی بود که تنها با رفتن به یکی از کشورهای همسایه کلا از بیخ وبن حرف زدنشون تغییر می کنه

Meredith یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:15 ق.ظ http://san-antonio.blogsky.com

من الان مخاطب این پستم....وضع زبانم خیلی خوب نیست ولی کلمه زیاد میپرونم ب دو دلیل....درس ها و فیلمایی ک دیدم :/ انگار مغزم میره سمت استفاده از اون کلمات

دیگه تکرار نشه دکی
تو که زیادم نباید به خودت سخت بگیری چون کمتر دکتری و دیدم که فارسی کامل حرف بزنه
ولی اونجا که نوشتم پست مخصوص منظورم به اون سری بود که می گفتی هر سوالی تو ذهنم دارم و اینجا بنویسمه

چوپان رشتی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:03 ق.ظ

من دقیقا ازون دست افرادی هستم که دانش انگلیسیه خیییلی کمی دارن ولی کلی فریز میپرونن همیشه:دی
زیرا فیلمهای زبان اصلی زیاد تماشا کرده و تحت تاثیر فرهنگ و تهاجم غربی قرار گرفته ام:|
من شرمنده و سرافکنده هستم آویشن!

چوپان استثنائا چون رفیق مگی هستی و همشهری هیچی بهت نمیگم
دیگه تکرار نشه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد