ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

today

یعنی چهارشنبه ها کلا روز خنثی بود تو موسسه ولی امروز کلی سوژه داشتم.

اول اون آقایی که اومده بودند برای کسب اطلاعات در مورد موسیقی کودک .قبل از ملاقات با استاد مربوطه من براشون چای بردم به رسم ادب، آقای محترم زورش می اومد فنجون و برداره برگشته دور و برش و نگاه میکنه میگه: خب، من کجا بزارم فنجون رو، اونم درست در حالی که من خم شدم تا کمر . منتظرم زودتر برداره بذاره رو میز.آخرش میگم خب بردارین بذارین رو میز که من سینی و ببرم.میگه میشه شما زحمتش و بکشین.حالا تصور کنید دستاشم خالی بود.احتمالا من و با گارسون رستوران اشتباه گرفته بود.آخرش منم چای و با شکلات و قند گذاشتم رو میز.

تو این مدت همچین رفتاری و ندیده بودم.جالب بود برام واقعا.

سوژه دوم هم که استاد آواز بود که جلسه معارفه با هنرجوش و فراموش کرد و دیر اومد اونم در حالی که هنرجوش 50-60 ساله هستن.آخرشم  جلوی هنرجو میگه من اشتباه کردم و زمان و بهش خبر ندادم.حالا خوبه همین دیروز تلفنی حرف زدیم.بچه اصفهانی پررو

سوژه اول هنوز تو موسسه هست و داره با استادمون حرف میزنه

نظرات 3 + ارسال نظر
نجوا جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:50 ب.ظ http://greennajva.blogsky.com

عجب . جالب بود .

می دونم

دوره گردی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:23 ق.ظ http://dorenevis.blogfa.com/

چه پرمدعا بوده طرف

اینم از خصوصیت بیشتر مردای ایرونیه که فقط در ظاهر ادای آدم های با شخصیت و در میارن ولی وقت عمل این شکلی برخورد می کنند

Meredith جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:15 ب.ظ http://san-antonio.blogsky.com

چه پرروووو برا اینکه از زیرش در بره اومده تو رو مقصر جلوه داده :|

دقیقا.می خواست جلوی شاگردش بگه خیلی وقت شناسه و هرگز دیر نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد