ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

باحاله


این کارو حتما بکنید،خیلی جالبه:
 
ماهی که تو اون به دنیا اومدید رو انتخاب کنید:
 
فروردین………من لیس زدم

 ... اردیبهشت………من فشردم
 خرداد………من دوست داشتم
 تیر………من صیغه کردم
 مرداد………من بوس کردم
 شهریور………من خوشحال کردم
 مهر………من شارژ کردم
 آبان………من راضی کردم
 آذر………من سوار کردم
 دی………من ترکوندم
 بهمن………من بغل کردم
 اسفند………من زدم
 
شماره روزی رو که در اون به دنیا اومدید انتخاب کنید:
 
1-ادکلنمو
 2- یک بز رو
 3- یک مسافر رو
 4- همسایمون رو
 5- معلم جغرافیم رو
 6- یک میل گاردان رو
 7- یک تسبیح رو
 8- یک هویج رو
 9- سر سیلندر رو
 10- پوشک بچه ی حسن آقا رو
 11- یک بیخانمان رو
 12- یک نینجا رو
 13-یک شیلنگ رو
 14- یک سی پی یو دو هسته ای رو
 15- یک چاقو رو
 16- یک گانگستر رو
 17- یک غواص رو
 18- یک فالگیر زن رو
 19- یک پرس سیراب شیردون رو
 20- یک قاطر رو
 21- دامادمون رو
 22- کریستین رونالدو رو 

23- یک بازنشسته ی زالو صفت رو
 24- یک آزادیخواه رو
 25- عروسمون رو
 26- کارمندمو
 27- یک ته تغاری رو
 28- یک چشم چرون رو
 29- یک خدا ترسو رو
 30- یک زید باز رو
 31- یک معلول رو
 
رنگ پیرهن خودتون رو انتخاب کنید:
 
قرمز……… به خاطر اینکه زیر شلواریم قرمز و پاره است
 سبز……… به خاطر اینکه عمم لنگش کوتاست
 مشکی……… به خاطر اینکه من یه نینجام
 آبی……… به خاطر اینکه نمیتونم خودمو کنترل کنم
 زرد……… به خاطر اینکه این یه شعاره
 سفید……… به خاطر اینکه من زیبا هستم و هر کاری بخوام میکنم
 بنفش……… به خاطر اینکه من به موسیقی علاقه مند می باشم
 نارنجی……… به خاطر اینکه خانوادم فکر میکنن من یه احمق به تمام معنا هستم
 قهوه ای……… به خاطر اینکه من یک پرنده هستم
 صورتی……… به خاطر اینکه من عقده ای شدم
 طوسی……… به خاطر اینکه داییم بعضی وقتها صورتی میشه
 کرمی…… به خاطر اینکه میگن یه مو از خرس کندن غنیمته
 هر چی هست تیره است ……… به خاطر اینکه من تو المپیک نماد یک انسان انگل بودم
 هر چی هست روشن است……… به خاطر اینکه بابام میگه زور تو بازوست
 هیچ کدام……… به خاطر اینکه من مایه هیبت هستم
 
حالا جملات را در کنار هم قرار بده و توی قسمت نظرات بزار تا لحظه ای خنده بر لبت بنشیند..

نظرات 5 + ارسال نظر
یونس یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

عجب شانسی داریم ما..
خوشحال کردن بزها
سلام دوست من..میتونم این پستتو بذارم تو وبم..؟!

وای خدای من.
از همه کامنتایی که حتی تو فیس بوک هم نوشته بودن خنده دار تر بود
البته که میتونی بذاری.اصلا تمام مطلبای این وبلاگو میتونی تو وبلاگت بذاری فقط بی زحمت آخرش منبع رو بنویس.به خاطر خودم نمیگما.
چون اگه ننویسی میری قاطی وبلاگای بلاک شده ی google .منم تا همین چند وقت پیش اینو نمیدونستم.تازه فهمیدم

Masuooood چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

من خوشحال کردم یه معلول را به خاطر اینکه این یه شعاره
زیاد خنده دار نشد

آره خنده دار نبود.اما جمله ی خوبی بود

sweeney todd یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://z1.blogsky.com

من بوس کردم یک میل گاردان رو به خاطر اینکه من یک نینجام!

خیلی خنده دار بود

yeganeh یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ http://dreamya.limooblog.com

____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__########آپم########___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______##########زودبیا ################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

نظر یادت نره

چشم

site01 جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.site01.asso.st

6950659158آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.asso.st

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد