ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

دپ زدگی اونم از نوع مزمن!!!!

 سلام 

حال و احوالتون چطوره؟ 

من که هنوز تو فاز دپ هستم....همشم واسه بیکاریه...برم یونی درست میشه

این شعر رو یکی از دوستان در قسمت نظرات توی یکی از وبلاگ هایی که به عنوان نویسنده توش عضو هستم برام فرستاده بود. 

به نظرم جالب بود واسه همین گفتم توی این پست براتون بنویسم. 

اگه نظری راجبش داشتین بهم خبر بدین.مرسی. 

 

آمد و نوشت خوب و زیبا ، گل سرخ
موضوع جدید درس انشا ، گل سرخ
یک لحظه قلم به سمت دفتر خم شد
آهسته نوشت یک معما ، گل سرخ
بوی تو تمام دفترم را پر کرد
آن شب تو سری زدی به ما یا گل سرخ
بَه بَه چه شباهتی ولی راست بگو
نام تو نبوده پیش از این ها گل سرخ
یک لحظه معلم از نگاهم پی برد
در دفتر من تویی ، تو تنها گل سرخ
پرسید که غیر از تو کسی عاشق نیست
گفتم که اجا ... اجازه آقا گل سرخ
پرسید که حرف دیگری هم داری
تا سبز شود تمام دنیا گل سرخ
گفتم که کبوتر دلم پر بکشد
از این ور سادگی من تا گل سرخ
گفتم که تمام ابرها می دانند
من معتقدم به زندگی با گل سرخ
چون آخر زنگ است همه گوش کنید
این شعر قشنگ است فقط با گل سرخ

نظرات 1 + ارسال نظر
وبساز پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد و گرنه خوابمان می گیرد دست اندازها نعمتند
میدونی؟ اگه صخره و سنگ تو مسیر رودخونه نباشند صدای آب اصلا قشنگ نیست.......

راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

اگه غمگین بودی واحتیاج به درد دل داشتی خبرم کن.بهت قول نمیدم بخندونمت ولی این قول رومیدم که باهات گریه کنم

یک نفر . . .
یک جایی . . .
یک وقتی . . .
تموم رویاش . . .
لبخند تو بودی . . .
پس یک جایی . . .
یک وقتی . . .
با یک لبخند یادش کن

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد