ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

everyday is girl's day

اکثر مواقع تا حرف از تکنولوژی میاد وسط همه نسبت به دخترا جبهه می گیرن و فکر میکنن که اگه دختر باشی باید قیافت شکل علامت تعجب باشه موقعی که با یه مشکلی تو هر دستگاهی مثل کامپیوتر یا موبایل مواجه میشی مخصوصا اگه فرد مورد نظر رشته ی تحصیلیش فنی نبوده باشه. نمی دونم شروع این جبهه گیری  چه زمانی بوده ولی در این حد می دونم که این کل کل سر ماجراهای این چنینی ربطی به ملیت ایرونی نداره چون به وضوح در بقیه کشورها هم دیده میشه.شاید من دارم  یه طرفه قضاوت می کنم ولی این چیزیه که همیشه باهاش برخورد داشتم.

من ادعایی ندارم که مخ برنامه نویسیم و هر مشکلی و بلدم حل کنم ولی حداقل انقدر جرات دارم که اگه از پس کاری بر نیام همون اولش بگم نه اینکه بمونم سه ساعت وقت کسی تلف بشه بعد بگم بلد نیستم درستش کنم.

یادم نیست دقیقا اولین جرقه ی علاقه ی من به تکنولوژی از چه سنی شروع شد ولی همین حد می تونم بگم زمانی که تعداد کاربرای ایرانی شبکه های اجتماعی  به مراتب کمتر از الان بود همیشه تو هر شبکه ای فعالیت داشتم و از اون طرف همیشه پی گیر گجت های جدیدی که به بازار میومد بودم.یه اعترافم همین جا بنویسم: اول دبیرستان یکی از تفریحاتم هک کردن موبایل بچه ها بود.شاید الان با شنیدنش پیش خودتون بگید چقدر مضحک، درست حق با شماست ولی اون زمان انجام همین کار اونم وقتی که نه اپ استور درست درمونی در کار بود که این همه برنامه ی هک و مجانی به کاربران ارائه بده  و نه حتی گوشی های اندروید وارد بازار ایران شده بود ، به نوبه ی خودش کار متفاوتی محسوب میشد.البته این رو هم اضافه کنم که همیشه با اجازه از خودشون هکشون می کردم و بعدشم بهشون میگفتم چیکار کنن که اطلاعات موبایلشون به سرقت نره.خلاصه دوستای صمیمیم گاهی به شوخی میگن من مثل شخصیت های موذی تو فیلمهای آمریکایی می مونم که معمولا تیپ پانک می زنه و تو یه اتاق تاریک پشت لپ تاپ وقت میگذرونه اونم در حالی که کل صفحات بچه های کالج و هک میکنه

کلا با وجود اینکه رشتم تجربی بوده نمی دونم چرا انقدر همش تو نخ تکنولوژی بودم و هستم (البته یه دلیلش شاید این بوده که وقت تنهایی زیاد داشتم)حتی الان که عضو یه استارت آپ شدم رفقای دوستم کلی تعجب کردن که منی که هیچ ربطی به تکنولوژی ندارم چجوری تو این وادی موندگار شدم.

در آخر فقط این و خواستم اضافه کنم که هیچوقت از رو ظاهر آدما قضاوت نکنین ،شاید اون آدم به ظاهر لاغر و دست و پا چلفتی یه نکات مثبتی هم داشته باشه و بتونه بدون کمک گرفتن از یک به اصطلاح مخ کامپیوتر ، اکانت توییتر از بین رفتشو به یه طریقی زنده کنه

موزیک امشب : Linkin Park - Castle Of Glass



نظرات 13 + ارسال نظر
آواز در باد شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:23 ب.ظ http://singinginthewind.blogsky.com/

آفرین ! تکنولوژیانوس وارد می شود

مرسی تعریف

مترسک شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:11 ق.ظ http://1matarsak.com/

چاکرم ^_^

نفرمایید

چوپان جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام. کجایی؟ از بس نبودی از اسکجوئلم حذف شده بودی. بازم خوبه که بازگشتی و سالمی شکر خدا.

سلام.همین دور و برام.
مرسی برنامه
شما به من لطف دارین.خدارو شکر هنوز سر پام و سلامت.

وحیدم جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ب.ظ http://vahid-mohammadiyan.blogfa.com

تجربه نشون داده خانوما اگر اراده کنن می‏تونن تو هر کاری بهتر از آقایون عمل کنن.

آره،البته اگه واقعا اراده کنن و خودشون رو نزنن به تنبلی

Friends جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:02 ق.ظ http://friends.blogsky.com

من پیش دانشگاهی که بودم 6600 آمده بود، سال 82 آنور ها، بعد که رفتیم دانشگاه 2600 آمد که اولین گوشی من یود و هنوزم دارمش.
اندروید هم که 3 سال پیش من تازه گرفتم.
یعنی تفاوت سنی یی داریم ها
:D :D

جدی؟شما که دیگه اونورین من فکر کردم به روز تر بودین
من اولین موبایلم واسه 1 دبیرستان بود ،نوکیا مدلش یادم رفته،سال دوم سونی اریکسون مدل w810 . و کلا هر موبایل کاراییش واسه من 1 سال بوده چون پدر موبایل و در میاوردم.الان تازه متنبه شدم و 3 ساله که گلکسی آسه دارم که احتمالا تا پایان امسال عوضش کنم
چون نمی دونم متولد چه سالی هستین نمی دونم تفاوت سنیمون چقدره.من که 68 هستم.

فانتالیزا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ق.ظ

منظور اکثریته دیگه، مثلا اکثریته دخترا واقعا از تکنولوژی هیچی سر در نمیارن و این یک واقعیته.
و اگه دقت کنی این دسته از دخترا هم شعر و ادبیات فوق العاده ای دارن یا هر دو رو دارن ولی در اکثریت واقعا ذهت یک دختر این مدلی نیست

ببین فانتالیزا منظور من اینه خیلی ها خودشون رو میزنن به ندونستن، یعنی عملا هیچ تلاشی نمی کنن که خودشون مشکل و حل کنن و رو میندازن به یکی از پسرای اطرافشون و همینم باعث تقویت این موضوع شد که دخترا واقعا خنگن تو تکنولوژی مگه اینکه رشتشون فنی بوده باشه.
من هیچ وقت شعر و ادبیات و جدا از تکنولوژی ندیدم، نمی خوام از خودم یا دوستام تعریف کنم اما واقعا خودم تعداد کتابهایی که خوندم خیلی بیشتر از دوستانی که رشتشون حتی ادبیات بوده یا تو جمع میگفتن که به شعر و ادبیات علاقه دارن بوده.منظورم از کتاب ،کتابهاییه که از نظر رنکینگ فروش درجه بالایی دارن، نه از این رمانهای عاشقانه ی دست دخترای دبیرستانی.البته اونا هم بد نیستن،هر کسی به هرحال یه سلیقه ای داره.
مرسی واسه اینکه نظرت و گفتی ولی صرفا تکنولوژی و هنر از نظر من تو یه خط قرار دارن و نمی تونم بینشون فرق بزارم.

باران پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:40 ب.ظ


آوی جونم
:-* عجب موزیکی....
امشبو

قربووونت.
دیگه کاریه که از دستم بر میومد

مترسک پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:10 ق.ظ http://1matarsak.com/

جون من؟؟ چه خوبه که بعد از مدت‌ها یه خانوم علاقه‌مند به تکنولوژی (یا اصطلاحاً «گیک») پیدا کردم ^_^ ایول!

به خدا
من ادعایی ندارم که گیک هستم کاملا، ولی واقعا به تکنولوژی علاقه دارم و اطرافیانم هم کامل این و می دونن.
خوشبختم از آشناییتون

خزنده چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ب.ظ

توی دوران دبیرستان "هک" کردن دنیایی داشت! من هیچ وقت نتونستم گیک تکنولوژی بشم.

بلا نسبت اون احمقی که فرت و فرت جوک فوروارد می کنه، نمی دونه چه گندی داره می زنه. الان "دختر ایرانی" توی جوک ها شدن همون "blonde" جوک های خارجی، نماد خنگی.به لطف همین عزیزان جوک ساز. اونقدر هم پیشرفت کرده این قضیه که (دیگه خودت صد در صد دیدی) بعضیا سعی می کنن خودشونو خنگ جلوه بدن که مثلا لوس کرده باشن خودشون رو پیش یکی دیگه!

+ من در تمام مجامع رسمی ازت تعریف خواهم کرد. به ایمیل من کاری نداشته باش

آره مخصوصا بین متولدین 65-68 خیلی طرفدار داشت.
گیک تکنولوژی کیه من؟جوسازی راه انداختیا
خب موضوع جک که من چون شدیدا با خنده موافقم و متقابل خندوندن اطرافیان مشکلی با جک گفتن ندارم، واسه پسرا هم این روزا کم جک این تیپی نمی سازن،ولی اینو موافقم که میگی خیلی ها واسه لوس کردن خودشون ادای خنگ بودن و در میارن و چقدر هم این کارشون مشمئز کنندست و من بدم میاد.(کلا اهل لوس بازی نیستم)
فعلا از سایتمون تعریف کن تا منم کاری به کار ایمیلت نداشته باشم

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ق.ظ

بیاید بیاید هکرو پیدا کردم

کی منظورته؟من که هکری ندیدم این دور و اطراف

phil یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

برخلاف تو من از نوجوانی میانه خوبی با تکنولوژی نداشتم.

واقعا؟
از بس اهل فلسفه ای دیگه استادمثل ما بیکار نیستی که بری دنبال این چیزا

آناهیتا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ق.ظ http://farfalla.blog.ir/

منم همینطور :)))

یه برنامه ای پیدا کرده بودم اگه طرف بلوتوث ش رو اوکی می کرد کل زندگیش رو می تونستم ببینم :)))
بعد اون موقه ها م مثلن بلوتوث بازی خیلی خفن بود, ته سرگرمی ملت این بود که یه هم فیلمای مسخره بلوتوث کنن و چون گوشیا یه ذره حافظه بیشتر نداشت باید فیلمارو می دیدن پاک می کردن که جا واشه :))

چقد دور از ذهن بنظر میاد اینا :|

بزن قدش آناهیتا
آره بلوتوث که خوراک من و پسر عمم بود،یادش بخیر یه برنامه ی روسی داشتم با اون کل فامیل و سرکار می ذاشتم
آره.واقعا دور از ذهن و خوب اومدی

دندون شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:52 ق.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com/

اوه من این جریانو تو اداره دارم اما جالبیش اینه مردای ادارمون باوجود اینکه 95% زیر 40 سال و 35 سال سن دارن تایپ ساده رو هم بلد نیستن... این واسه من تعجبه... دائماً از من میخوان...

پس شما هم مواجه شدین با این موضوع
حالا تصور کنین وضعیت من با دوستانی که رشتشون کامپیوتر بوده و خیلی هم مدعی هستن که اهل فن هستن اینه.وگرنه ما که ادعایی نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد