ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

اومدم خونه :دی

حتما واستون سوال پیش اومده که من کجا باز غیبم زده بوده؟؟

خب در جواب باید بگم  یه فایل عکسم پاک شد بود و لپ تاپ و فرستاده بودم واسه ریکاوری و الان تازه رسیده دستم .جدای از اون موبایلم نیس که نسل اوله اندرویده واسه همون تو بلاگ اسکای نمی تونه کد یادداشت و بخونه طفلکی.

حالا مهم اینه که اومدم و دوباره وبلاگ سر پاست و برخلاف تصور خیلی از دوستان هنوز قصد ندارم در اینجا رو  ببندمحتی اگه دیر به دیر چیزی بنویسم که مسلما به درد کسی هم نمی خوره یا شایدم بخوره.نمی دونم......

سورپرایز : دو هفته ای میشه که دست به یه کار جدید زدم که شاید از دید خیلی ها رفتن و انجامش بعد از این همه سال احمقانه باشه ولی همونطوری که خودتونم تا حالا متوجه شدین من آدم تنوع طلبیم و نمی تونم یه جا بند شم. حالا برسیم به اصل ماجرا، بعد از مدت ها طلسم موسیقیایی من شکسته شد و رفتم کلاس گیتار کلاسیک ثبت نام کردم.بله درست شنیدین.....

می دونم الان متعجب شدین چطور منی که همش دنبال موزیکای ترنس و کانتری و راک هستم رفتم سراغ یه ساز کلاسیک؟!!!

خب دلیل اصلی انتخابم یکی علاقه به فرهنگ و موسیقی اسپانیاییه و دومین دلیلم این بود که من هر کاری و یا انجام نمی دم یا اگه انجامش بدم باید از پایه شروع کنم و چه سازی بهتر از گیتار که تو آهنگ سازی بیشتر سبکا استفاده میشه.(از الان گفتم که بعدها من و در سالیان دور در ابعاد استاد لیلی افشار تصور کنید)

درسته دارم ساز کلاسیک یاد می گیرم ولی هنوز طبع موسیقیم همونجوری مثل قدیم متنوع و رنگارنگه ، پس بفرمایید آهنگ


موزیک امشب : Eric Saade - Coming Home

نظرات 7 + ارسال نظر
rejection چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:44 ق.ظ http://rejection.blog.ir

ایول :دی
منم تازگی ها سنتور شروع کردم سخته یکم اولش ولی خوبه لذت بخشه :دی
ایشالا موفق باشی توش
چند سال دیگه بیایم کنسرتاتو شرکت کنیم :دی

قربونت، اول کنسرت تو
سنتور واسه من یاداور خاطرات خوب بچگیمه چون دوتا از بچه های فامیلمون سنتور می زدن بین سازهای سنتی چون ریتم شادی داره دوسش دارم

آواز در باد سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ http://singinginthewind.blogsky.com/

تبریک میگم آویشن عزیز

گیتار کلاسیک خیلی فوق العاده س، سعی کن تمریناتت منظم باشه، مهم نیست که زیاد تمرین کنی، مهم اینه که تمریناتت روند یکنواخت و منظمی داشته باشه، یعنی مثلا روزی بیست دقیقه تمرین بهتره تا اینکه هفته ای یه روز کلا گیتار تمرین کنی.

من منتظر گوش دادن اجرای شما هستم

ممنون . آره منم چون شانس این و داشتم که استاد خوبی پیدا کنم این ساز و انتخاب کردم.
اتفاقا همین حرف شما رو یکی از دوستای موزیسین که خودشون هم ساز میزنن و هم تدریس میکنن بهم گفتن، الان حدودا روزی 1 ساعت تمرین می کنم چون فعلا دستم خشکه .
حالا اول بزارین راه بیوفتم ، چشم فایل هم میزارم

مهران دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:48 ب.ظ http://mehran.blogsky.com

منم یه جلسه گیتار کلاسیک رفته بودم :) جالبه! فقط یک جلسه!

چرا اونوقت ولش کردین؟

دندون یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ب.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com/

دلم موسیقی خواست شدیدا

خوب گوش بده دندون

چوپان جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام. به سلامتی. یادش بخیر، یه روزی درام کار میکردم. اما امروز همون گوش دادن رو ترجیح میدم.
جای شما باشم به سبک لیبرت رو می آرم.

سلام.
جدا؟من خودم خیلی ساز درام و دوست دارم ولی حیف که یادگیریش تو ایران اونم واسه یه دختر دردسر داره حتما میرم سراغ این سبک ولی اول باید پایه گیتار زدنمو محکم کنم بعد.وگرنه مگه میشه آدم عاشق موسیقی اسپانیایی باشه و از لیبرت خوشش نیاد

تراویس پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:29 ق.ظ http://travisbickle.blogsky.com/

درود بر تو.گیتار خیلی خوبه.

مرسی تراویس.آره خیلی

آناهیتا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ق.ظ http://farfalla.blog.ir

به به تبریک :)
بنظرم کار خوبی کردی. حتی اگه نخوای حرفه ای یاد بگیری و در همون حد معمولی, بهتر از پاپ و ایناس :|
بعد ک اصولش رو یاد گرفتی و دستت راه افتاد می تونی بری سراغ فلامنکو حتی ^_^

مرسی رفیق
حالا فعلا که مبتدیم ولی استادم گفت یاد بگیرم خوب ،راحت میتونم برم سراغ بقیه گیتارا.خودم تو فکر فلامنکو هستم میدونی که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد