ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

اینزومنیا

امشب بهترین تیکه ی رادیو هفت اونجایی بود که شاهین شرافتی و محمد بحرانی نمایشنامه خوانی داشتن.وای که چقدر خندیدم.واقعا بچه های رادیو هفت شاهکارن.....شاهکار.اگرچه از برنامه ای که نویسندگانش بروبچه های چلچراغی باشن باید هم همین انتظار و داشت.یعنی من به شخصه بدون دیدن این برنامه نمیتونم شب رو با آسایش سر کنم.از اون آغاز برنامه تا موسیقی تیتراژ پایانی همه نشون دهنده ی یه گروه کار درسته.

به قول دوستان رادیو هفتی : خوب بخوابید


موزیک امشب : داری میری تو از بهنام صفاریان




نظرات 3 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

منم خیلی تعریف کردم و همه می بینن تقریباً
ولی اون شب نمی دونم داستان چی بود یه مستندی می خواستن ببینن همه که من اجازه ندادم دیگه : ))
آره خییییلی دوز داشتم . شلوغ بود به زور می شنیدم ولی من حیف :))

ماجرا داشتی پس واسه خودت

مگهان پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

یعنی من عاشق این مرد کچل هستم دیگه با اون اجرای خنده دارش : )))
بله بفرمایید اینجااا آکواریوم ! : ))
من مهمونی بودم ولی حتی اونجام همه رو مجبور کردم رادیو 7 ببینن : ))) اینجور دموکراسی رو درک کردم من : ))!

دقیقا.قیافشون خوراک خنده بود.مخصوصا اون تیکه که گفت چند ساعته اینجا مشغول به کار شدی؟شرافتی گفت 10 دقیقه. بحرانی: اصن من درگیر این حست به کار شدم
آفرین دموکراسی.ولی من از بس تعریف کردم برنامش خوبه الان اکثر اطرافیانم خودشون میبینن

آناهیتا چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ق.ظ

شاهین شرافتی هستن ایشون البته

من عاشقشونم خیلی خنده ن

آره اشتباه تایپی بود.مرسی که گوشزد کردی
خیلی باحالن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد