ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

I am proud of being an Iranian

هوا شناسی هوای فردا رو برفی اعلام کرده و این واسه یه زمستونی مثل من یعنی بهترین هدیه.یهو ناخوداگاه یاد شب سال نو میلادی و جشن شبکه ZDF افتادم. واقعا آتیش بازیش معرکه بودن.

نمیدونم جرا بعضی دوستان تا حرف جشنای کشورای دیگه پیش میاد برچسب غرب زدگی و به آدم میچسبونن.والا من بیشتر از هر کسی نوروز و جشنای باستانی خودمون و دوست دارم و تا جایی که تونستم و در توانم بوده اونارو به دوستان غیر ایرانیم معرفی کردم ولی منتهی مسئله اصلی اینه خداییش وقتی مثلا این آلمانها رو میبینم که حداقل ماهی 1 جشن بزرگ دارن یا میبینم دوستام مدام از کارناوالایی که میرن صحبت میکنن گاهی دلم میخواد کاش منم تو یه کشور دیگه زندگی میکردم.حتما الان با خودتون میگین خب این همه آدم مهاجرت میکنن یکیشم تو. حرفتون درست ولی من بیشتر ازین حرفا وطن پرستم. درسته اینجا خیلی چیزا واسه آدمی با طرز فکر من مهیا نیست به جاش خونوادم،دوستام،طبیعتش،آب و هواشو حاظر نیستم با هیچ جا عوض کنم.ترجیح میدم همینجا بمونم و تلاش کنم کشور ایده آلم و بسازم نه فقط واسه خودم واسه خیلی از دخترای هم سن و سال خودم هرچند از نگاه بعضیا احمقانه به نظر بیاد ولی من هنوز همون آویشن همیشگیم.


فیلمای امروز: Enchanted , A Beautiful mind , Enough

نظرات 1 + ارسال نظر
مگهان جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:07 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

پس شمام زد دی اف بین هستی ! اصلاً جشن سال نو رو باید با زد دی اف بود دیگه : )
غرب زدگی هم نیست اصلاً : )
برففففففف !
برففف !
برف !

آره بابا.من اصن هر سال کریسمس و با زد دی اف شروع میکنم ;-)
مرسی که منو غرب زده نمیدونی.از بس دوستان گیر دادن الان استاتوسه واتس اپمم هم راجب همین موضوعه.
وای آدم برفی و بگو :-P

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد