ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

دردسر این روزای من

یه مدته وقت نمیکنم مطلب بنویسم ولی الان اینقدر از دست مسئول اموزش اعصابم به هم ریخته که گفتم حتما باید اینجارو خط خطی کنم.من واقعا نمیدونم این اقا چی فکر کرده.یعنی چی که چون فلان واحد و قبلا افتادی پس این درس سم شناسی و واسه چی میخوای ؟؟!!! 

یکی نیس بگه به تو چه.........تو واحد و به من بده  اگه افتادم به پای خودم.والا.اون ازون موقع که قارچ و ارائه نمیداد اینم الان از سم.تازه خیلی سایتشون خوب کار میکنه هی میگه بمون سر حذف واضافه باز شد خودت بردار. 

یعنی یه روزی درسم تموم شه و این مدرک کوفتی و بگیرم من میدونم و این مردک.حداقل بچه های 87-88 که هیچکدوم دل خوشی ازش نذارن.به جاش سال پایینیا همش دارن باهاش فلیرت میزنن .... 

اون ترمم از بس اعصابمون و خورد کرد مجبور شدیم بریم پیش رئیس دانشگاه؟!! اره واقعا مسخرست 

ولی وقتی مسئولی کم کاری میکنه راه دیگه ای واسه ادم نمیمونه. 

 

پ.ن: امیدوارم تا حذف و اضافه بتونم سم و بردارم چون سالی یه بار ارائه میشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
پیسکو شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ق.ظ http://www.pisko.blogfa.com

اومدم تو نظر ها بپرسم رشتت چیه؟ (چون خودم زیست شناسی ام و اسم واحدات به مال ما می خود) و خب نفر قبلی نه قبلی تر پرسیده بود.گیاه پزشکی ای انگاری

الان سوالی ندارم.

سلامی عرض میکنیم میریم.

سلامت باشی.اره یه جورایی هم سبکیم.
در هرحال مرسی واسه نظرت

امین چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:58 ق.ظ

سلام مجدد آویشن عزیز
خوبی
ایشالا به زودی مطلب می نویسی
منم بی صبرانه منتظر اون لحظه ام خب
میگما منو شناختی دیگه حالا لازم به معرفی ندارم من دیگه

امین شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام آویشن عزیز
خوبی , سلامتی
مگه رشته ات چیه که سم شناسی و قارچ و اینا درسهات هستن
هوم
چرا سالی یه بار ارائه میشه
این دیگه چه جورشه
یک ماه گذشته از آخرین مطلبت به پست جدید بنویس تنبل

سلام.ممنوم.من گیاه پزشکی میخونم و دلیل اینکه سالی یه بار کلاسش تشکیل میشه و باید از مدیران بپرسی نه من. گفته بودم که فعلا نمیتونم مطلب بنویسم چون با موبایل آنلاینم ولی به زودی مطلب جدید مینویسم.

عماد جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:53 ب.ظ http://love3.blogsky.com

سلام بی وفا خیییییییییییییییییلی وقته نیستی دیگه کسی بهم سر نمیزنه کجاااااایی آویشن

آناهیتا چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ق.ظ

هوف.... اینا یه مشت عقده ای ن ک فقط واسه اینکه پز بدن فلانجا کار می کنن اومدن کارمند دانشگا شدن...
البته بهشون بد ک نمی گذره... یه مشت دختر جوون میان سرشون کلی ناز و عشوه خالی می کنن تا کارشون زودتر انجام بشه....

ما قبلنا یه مسئول حسابداری داشتیم فرصتش پیش میومد یه مالشی م میداد خودشو به بچه ها :|
آخرش یه گندکاری عظیمی به بار آورد انداختنش بیرون :-/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد