ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

جایی برای رفاقت

خوشم میاد دو ماه هم به توییتر و فیسبوکم سر نزنم اتفاقی نمیوفته.یعنی اب از اب تکون نمیخوره.یادش بخیر جوونیامون 24ساعته انلاین بودیم

یعنی واقعا این رفاقتای قدیمی یه سریاشون من و هلاک کرده.

البته مقصر اصلی ورود اپلیکیشنای موبایلی وایبر و واتس اپ و در اصل اینان که مارو از هم دور کردن.

مدیونین فکر کنین اینکه حال هم و نمیپرسیم مقصر خودمونیم

نظرات 5 + ارسال نظر
بانوی پاییزی سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:08 ق.ظ http://vasekhodaam.blogfa.com

سلام عزیزززززم نمیدونی چه ذوق کردم دیدم کامنتتو
خوشالم که هنوز چن نفر منو یادشون هس :))
واسه این ندادم آدرسمو به کسی چون اونروزا حالم خوب نبود همش غمگین بودن پستام،نمیخواسم کسیو ناراحت کنم..
آدرس جدیدمو برلت گذاشتم :*

چطوری؟وای منم خوشحال شدم دیدم پیغامتو.من و میشناسی که محاله بچه های قدیم یادم بره.فکر کن یه درصد دی :
میدونم.حدس میزدم میخوای یه مدت تنها باشی ولی امیدوارم الان حالت خوب باشه.قربونت برم :-*

آلفردو چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:47 ب.ظ http://nilgoon.blogsky.com

ممنونم از نظراتی که گذاشتی
راستش من انتظاری از کسی ندارم . حتی برای جواب سلام

من شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ب.ظ http://1-man.ir

سلام یاور همیشه مومن.شرمنده کلا فراموشت کرده بودم :(
آخه لینکت (همه ی لینک ها)پاک شد هرچی فکر کردم آدرست یادم نیومد.
نظرات وبلاگ رو برای این بستم که بعضی دوستان چون پست ها رو قبول نداشتن،دری وری مینوشتن.
خوش حال شدم که اومدی

دیگه دیگه.ما اینیم ییهو بچه هارو سورپرایز میکنیم

nilofar شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ق.ظ

doste azizam doset daram

مرسی نیلوفر . منم دوست دارم :-*

آناهیتا شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ق.ظ

منم همینطور :|

البته اینکه هی آدم از بقیه انتظار داشته باشه یا کلن فقط خودش از دگران خبر بگیره هیچکدومش خوب نیس.

منکه کلن خزیدم تو لونه ی خودم و کاری ب بقیه ندارم :دی

منم ازشون انتظار نداشتم. و ندارم چون قبلا رفتارشونو تو موقعیت های این چنینی دیده بودم،فقط از اینکه یه نفر که جدیدا باهاش آشنا شدی میتونه اینقدر مفید باشه سورپرایز شدم.ولی در کل مثل قدیما وابسته نمیشم و سرم به کار خودم گرمه:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد