ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time
ژاندارک

ژاندارک

tragedy plus comedy equales time

اولین عکسهای فرزاد حسنی و آزاده نامداری پس از ازدواج

شامگاه 31 اردیبهشت، اعضای گروه «شوک» به سرپرستی «زایا سلیمان» و رهبری «امیر میلاد نیکزاد»، آخرین کنسرت آلبوم «شلیک» فرزاد فرزین را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروی صحنه بردند.

به گزارش کافه سینما اولین عکسهای فرزاد حسنی و آزاده نامداری پس از ازدواج در کنسرت فرزاد فرزین را مشاهده می کنید.

منبع :سیمرغ به نقل از موسیقی ما

نظرات 3 + ارسال نظر
حاج خانم پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

من یعنی خوندم این خبر رو شوکه شدم..اصلا نمین به هم این دو تااا..دختره خودش رو چجوری قالب کرده موندم من!

دقیقا منم مثل تو.این دختره ازون بلاهاست.خدا به فرزاد حسنی رحم کنه :))

آناهیتا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

چقدرم بهم میان این دوتا
جفتشون وراج و چندشن

دقیقا.دوتاشون پر حرف.البته درجه ی چندش بودن آرزو نامداری بیشتره.حداقل حسنی تو کوله پشتی وقتی حرف میزد یه چیزی حالیش بود

تراویس یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ http://zertopert.blogsky.com/

چقدر به هم میان،من نمیدونستم.
ایشالا تو هم یه شوهر خوب گیرت بیاد.

بهم میان؟
من موندم این دختره چطوری مخ فرزاد حسنی و زد.آخه فرزاد از تیپ همه ایراد میگرفت من فکر میکردم زنش خیلی سانتی مانتال باشه.اما خودمونیم.بدبخت همسایه هاشون
تو باز گیر دادی به من چرا؟کی شوهر خواست.مجردی و عشق است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد